finaballerina.blogg.se

En inspirationsblogg för inredning i alla dess former.

Jag anar ugglor i tapeten

Publicerad 2013-04-16 19:05:00 i Allmänt,

Jag har länge varit på jakt efter den perfekta tapeten. Hemma hos mig är alla väggar vita och jag är kluven mellan om jag ska låta de få vara vita och kala eller om jag ska vara modig och låta någon vägg få liv. Hittills har mina funderingar slutat i att det är bättre att de är vita än att jag tapetserar,lägger ner massa jobb, blir missnöjd och sedan får måla dem vita återigen. Men vem har sagt att man ska bli missnöjd bara för att man tapetserar?
 
 
Nedanstående är en fototapet som jag definitivt inte skulle måla över. Den skulle passa helt perfekt i ett barnrum men eftersom jag inte har något barn så vet jag inte var den annars skulle passa. Ni som har barn måste nästan köpa den för den är så underbar! Den kommer från MiniEmpire och finns till försäljning bl.a på Photowall.se
 
 
 
Owls Pattern
 
 
// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela